Siparişimdeki ürünleri değiştirebilir miyim?


Kullanılmamış ve kutusu/ambalajı zarar görmemiş, etiketi kopartılmamış ürünleri size ulaştığı günü takiben 14 gün içerisinde değiştirebilirsiniz.

Siparişimdeki ürünleri başka bir ürünle değiştirebilir miyim?

Siparişinizdeki ürünü/ürünleri beğenmediyseniz, iade etmek yerine web sitemizdeki herhangi bir markaya ait herhangi bir başka ürünle değişim yapabilirsiniz.Bunun için 0216 443 1 948 nolu çağrı merkezimizden hafta içi Cumartesi günleri 09 :00 - 19:00 arasında arayıp bildirmeniz gerekmektedir.Pazar günleri mesaimiz bulunmamaktadır.


Siparişimdeki ürünlerde Renk değişimi yapabilir miyim?

Renk değişimi yapmak için; sipariş takibinden ilgili siparişinize tıklayıp beden değişikliği yapmak istediğiniz ürün/ürünler için ‘Seç’ başlığı altında ‘Renk değişimi yapmak istiyorum’ seçeneğini işaretlemeniz gerekmektedir. Bu seçeneğe tıkladığınızda, ürünün stoklarımızda mevcut olan bedenleri listelenir. İstediğiniz beden stoklarımızda mevcut değil ise, ürünü bir başka ürünle değiştirebilir ya da iade edebilirsiniz.

+ Değişim için ürünleri hangi kargo firmasıyla göndereceğim?

Değişim işlemlerinde, kargo ücreti müşteri tarafından ödenir.


+ Hangi durumlarda iade ve değişim işlemi yapamam?

Almış olduğunuz ürünlerin size teslim edilmesinden 15 gün sonra iade işlemi yapılamaz. Değişim işlemi için bu süre 30 gündür.
Siparişinizdeki ürünlerin etiketi kopmuş, orijinal ambalaj veya kutusuna zarar gelmiş ise iade ve/veya değişim işlemi yapılamaz.
İade etmek istediğiniz ürünler tarafınızdan kullanıldıysa iade ve/veya değişim işlemi yapılamaz. ( Üzerine koku sinmiş, üzerinde leke olan, herhangi bir kısmı yırtılmış ürünler )


Değişim işlemi için kargo bedeli ödeyecek miyim?

Siparişinizdeki ürün/ürünler için yapacağınız değişim işlemlerinde, değişim işleminiz için kargo bedeli ödersiniz.


+ Değişim için ürünleri hangi adrese göndereceğim?

Değişim işleminiz için ürünleri fatura adresimize gönderebilirsiniz: 

Yiğit Alışveriş Merkezleri Dayanıklı Tüketim Malları İnşaat Turizm Sanayi ve Dış Ticaret Ltd Şti.
Adres : Atatürk Mh. Alemdağ Cd. No:184 Sondurak / Ümraniye /İstanbul
İlçe/İl : Ümraniye-İstanbul


+ Ürün gönderirken nelere dikkat etmeliyim?

İade/değişim işlemleri için gönderdiğiniz ürünün, kutusunun zarar görmemesi çok önemlidir. Gönderim sırasında kargo firması çalışanları tarafından üzerine herhangi bir bantlama, yapıştırma, yazma/boyama/karalama yapılmaması için kutuyu bir poşete koyarak kargo firmasına teslim etmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde ürün için oluşturduğunuz iade/değişim talebiniz onaylanmayacak, göndermiş olduğunuz ürün size tekrardan yönlendirilecektir.


+ Ürünün faturasını göndermek zorunda mıyım?

Ürünün Faturasını ürün ile birlikte mutlaka göndermeniz gerekmektedir. göndermeden önce 0216 443 1 948 nolu çağrı merkezimize belirtmeniz gerekmektedir.

 

İade


Siparişimi iade edebilir miyim?

Kullanılmamış ve kutusu/ambalajı zarar görmemiş, etiketi kopartılmamış ürünleri size ulaştığı günü takiben 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

İade işlemleriniz için ‘Sipariş Takibi’ kısmında ilgili siparişinize tıklayıp, sipariş içeriğindeki iade edeceğiniz ürün/ürünler için ‘ürünü iade etmek istiyorum’ seçeneğini seçip ‘Devam Et’ butonuna basmanız gerekmektedir.
Ödemenizi havale seçeneğiyle gerçekleştirdiyseniz iade tutarının gerçekleşeceği banka bilgilerini girmeniz gerekmektedir.
Ödemenizi Banka Kartı ya da Kredi Kartı ile gerçekleştirdiyseniz iade tutarı, işlemi yaptığınız karta iade edilecektir. Bu ödeme şekli için herhangi bir banka bilgisi girmenize gerek yoktur.
İade talebi oluştururken, ürünü göndermiş olduğunuz kargo firmasını ve gönderiye ait takip numarasını girmeniz gerekmektedir.
Ürünü henüz kargoya teslim etmediyseniz 
Takip numarasını daha sonra girmek istiyorum seçeneğine tıklayıp İade işleminiz için ‘Ön talep’ oluşturabilirsiniz. Ürünü kargoya teslim edip kargo takip numarasını girdiğinizde iade işleminiz için oluşturmuş olduğunuz Ön Talep, gerçek talebe dönüşecektir. Oluşturmuş olduğunuz Ön Talep için 3 gün içerisinde kargo takip numarası girişi yapmazsanız, Ön Talebiniz sistem tarafından otomatik olarak iptal edilir ve iade işleminiz için yeni bir talep oluşturmanız gerekir.
Ürününüz bize ulaştığında ilgili kontroller yapılır ve talebiniz yanıtlanır.


+ İade ürünleri hangi adrese göndereceğim?

İade işleminiz için ürünleri, fatura adresimize gönderebilirsiniz: 


Yiğit Alışveriş Merkezleri Dayanıklı Tüketim Malları İnşaat Turizm Sanayi ve Dış Ticaret Ltd Şti.

Adres : Atatürk Mh. Alemdağ Cd. No:184 Sondurak / Ümraniye /İstanbul

İlçe/İl : Ümraniye-İstanbul


İade ödemesi ne kadar sürede gerçekleşir?

İade için göndermiş olduğunuz ürünler elimize ulaşınca temel kontrolleri yapılır ve oluşturmuş olduğunuz talep yanıtlanır. İade talebiniz sistem üzerinden onaylandıktan sonraki iş günü içerisinde ücret iadesi gerçekleşir.
Ücret iadesi için vermiş olduğunuz banka bilgilerindeki herhangi bir yanlışlıktan firmamız sorumlu değildir.
Hatalı banka bilgilerinin düzeltilmesinden sonra, ücret iadesi iş günü içerisinde gerçekleşecektir.


+ Havale seçeneği ile yaptığım alışverişteki ürünleri nasıl iade edebilirim?

İade işlemleriniz için ‘Sipariş Takibi’ kısmında ilgili siparişinize tıklayıp, sipariş içeriğindeki iade edeceğiniz ürün/ürünler için ‘ürünü iade etmek istiyorum’ seçeneğini seçip ‘Devam Et’ butonuna basmanız gerekmektedir.
Ödemenizi havale seçeneği  ile gerçekleştiğinden, iade edilecek tutarın tarafınıza ödenmesi için banka hesap bilgilerini girmeniz gerekmektedir. Bu bilgiler aşağıdaki gibidir;

Hesabın ait olduğu banka adı
Hesap sahibinin adı
IBAN numarası


*Yukarıdaki bilgilerin doğru ve eksiksiz bir şekilde girilmesi gerekmektedir.
İade talebi oluştururken, ürünü göndermiş olduğunuz kargo firmasını ve gönderiye ait takip numarasını sisteme girmeniz gerekmektedir.
Ürünü henüz kargoya teslim etmediyseniz 
Takip numarasını daha sonra girmek istiyorum’ seçeneğine tıklayıp İade işleminiz için ‘Ön talep’ oluşturabilirsiniz. Ürünü kargoya teslim edip kargo takip numarasını sisteme girdiğinizde iade işleminiz için oluşturmuş olduğunuz Ön Talep, gerçek talebe dönüşecektir. Oluşturmuş olduğunuz Ön Talep için sisteme 3 gün içerisinde kargo takip numarası girişi yapmazsanız, Ön Talebiniz sistem tarafından otomatik olarak iptal edilir ve iade işleminiz için yeni bir talep oluşturmanız gerekir.
Ürününüz firmamıza ulaştığında ilgili kontroller yapılır ve talebiniz yanıtlanır.


+ İade için ürünleri hangi kargo firmasıyla göndereceğim?

İade edeceğiniz ürünleri, anlaşmalı olduğumuz Kargo ile indirimli olarak gönderebilirsiniz. İade işlemlerinde kargo ücreti müşterilerimize ait olduğundan tercih edeceğiniz herhangi bir kargo firmasıyla da ‘ücret gönderici’ olarak gönderebilirsiniz.



İade işlemi için kargo bedeli ödeyecek miyim?

İade işlemlerinde kargo bedeli müşterilerimiz tarafından karşılanır. 

İade yerine başka bir ürünle değişim yapabilir miyim?

Siparişinizdeki ürünü/ürünleri beğenmediyseniz, iade etmek yerine web sitemizdeki herhangi bir markaya ait herhangi bir başka ürünle değişim yapabilirsiniz. Bu işlem için sipariş takibinden ilgili siparişinize tıklayıp değiştirmek istediğiniz ürünler için ‘Seç’ başlığı altında ‘Ürünü başka bir ürünle değiştirmek istiyorum’seçeneğini işaretlemeniz gerekmektedir. Bir sonraki aşamada seçmiş olduğunuz ürünler için sistemde ‘değişim bakiyesi’ oluşacaktır. Bu değişim bakiyesi, seçeceğiniz yeni ürün tutarından düşülecektir ve fiyat farkı ekranda görünecektir.


İade yerine Renk değişimi yapabilir miyim?

Renk değişimi yapmak için; sipariş takibinden ilgili siparişinize tıklayıp Renk değişikliği yapmak istediğiniz ürün/ürünler için ‘Seç’ başlığı altında ‘Renk değişimi yapmak istiyorum’ seçeneğini işaretlemeniz gerekmektedir. Bu seçeneğe tıkladığınızda, ürünün stoklarımızda mevcut olan Renkleri listelenir. İstediğiniz renk stoklarımızda mevcut değil ise, ürünü bir başka ürünle değiştirebilir ya da iade edebilirsiniz.

+ Hangi durumlarda iade ve değişim işlemi yapamam?

Almış olduğunuz ürünlerin size teslim edilmesinden 15 gün sonra iade işlemi yapılamaz. Değişim işlemi için bu süre 30 gündür.
Siparişinizdeki ürünlerin etiketi kopmuş, orijinal ambalaj veya kutusuna zarar gelmiş ise iade ve değişim işlemi yapılamaz.
İade etmek istediğiniz ürünler tarafınızdan kullanıldıysa iade işlemi yapılamaz. 

+ Ürün gönderirken nelere dikkat etmeliyim?


İade/değişim işlemleri için gönderdiğiniz ürünün kutusunun zarar görmemesi çok önemlidir. Gönderim sırasında kargo firması çalışanları tarafından üzerine herhangi bir bantlama, yapıştırma, yazma/boyama/karalama yapılmaması için kutuyu bir poşete koyarak kargo firmasına teslim etmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde ürün için oluşturduğunuz iade/değişim talebiniz onaylanmayacak, göndermiş olduğunuz ürün size tekrardan yönlendirilecektir.

 

+ Elektronik Ürünlerde Değişim ve iade ancak yetkili servis raporu olmak zorundadır.Servis Raporu dışında iade ve Değişim yapılamamaktadır. Kişisel Bakım ürünlerinde değişim ve iade yapılamamaktadır.Ancak Servis Raporu olduğu zamana kişisel bakım ürünlerinde de yardımcı olunmaktadır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR